Vänskap

Det finns vissa personer som jag verkligen saknar i mitt liv. Som varit en stor del i mitt liv, under en väldigt väldigt lång tid.

I dagens läge pratar vi inte överhuvudtaget. Inte på MSN, inte på Facebook... Faktum är att vi inte ens har varandra på vänlistorna på dessa ställen längre.
Inga sms, inga pratstunder...!

Det är människor som jag delat allt med. Men det är även människor som sårat mig otroligt mycket.
Människor som jag blivit SÅ besviken på.

Men förtjänar inte alla människor en andra chans?
Alla människor kan ju förändras. Kanske även dessa människor har gjort det?!

Jag vet att kontakt med vissa av dessa gamla vänner, skulle innebära problem med vännerna jag har idag.
Alla är osams, och endast ett samtal av mig skulle kanske sätta allt det nya på spel...
Men då kommer nästa fråga... Alla människor klickar med olika personligheter. Och vi är så pass gamla att man borde kunna inse detta. Så om vännerna jag har idag inte kan se att jag behöver de gamla i mitt liv också, är de då verkligen riktiga vänner? Är de verkligen värda att lägga energi på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0