Känslor eller hang up?

There´s this guy!
Självklart :-)

Attraktionen är enorm. Både personlighets mässigt och utseende mässigt.
Han är allt jag vill ha.

Det är iaf vad jag tror.
Saken är den att vi har aldrig dejtat på riktigt. Vi har endast gått hem tillsammans på fyllan. (... och vi vet ju alla vad det betyder!)
Och när jag inte träffat honom på 2 månader, så tänker jag inte på honom. Men när jag väl träffat honom, eller hört av honom, så är han det enda jag kan tänka på i flera veckor.

Jag kan inte sätta fingret på om det finns ett riktigt intresse för honom, eller om det bara är en hang up?
Något som aldrig kommer ske, och därför är så intressant?

Kommentarer
Postat av: anki

det skadar aldrig att testa? :)

2009-10-15 @ 23:52:20
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: ammi

Hej.

Kika gärna in våran nystartade blogg som är under uppbyggnad. Det är ingen vanlig blogg där vi skriver om våran vardagar utan det är en blogg där det kommer finnas många egna intervjuer som vi har gjort med mer eller mindre kända personer. Håll ut, inom en vecka är bloggen i full gång :) Redan i helgen kommer en intervjuv med Idolerna komma upp.

Kram Amanda, Amanda, Amanda och Linnéa

2009-10-15 @ 23:52:21
URL: http://fourwords.blogg.se/
Postat av: tallica

han kanske inte är the one men jag tror att det kan finnas något där eftersom du tänker på honom i flera veckor. jag tycker att det absolut är värt att ge ett försök...frågan är juh vad han vill??

2009-10-16 @ 00:25:54
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0