Fotbollsmys. Modebloggar. Me!

Sitter här och myser i soffan. Tittar på eftersnacket på fotbollen.
Jag kan egentligen inte speciellt mycket om fotboll, men det är roligt att titta ändå.

Jag har lite svårt att förstå intresset i att läsa någons modeblogg varje dag. Dagens outfit-bilder och en massa bilder på vad man har shoppat.
Jag gillar bloggar där det står något vettigt. Behöver inte alltid vara det, självklart blir det även intressant att läsa om människans liv när man fastnat för bloggen.
Men en blogg som är uppbyggd på att visa sina kläder... nej tack, inte för min del.
Smaken är som baken, och tur är väl det!


Här hos mig är det iallafall mina funderingar, mina tankar, min verklighet och underbar musik som kommer att synas!
Enjoy! :-)

Kommentarer
Postat av: tallica

jag håller verkligen med! jag hatar verkligen alla dom här mode bloggarna...jag vill oxo hellre läsa en blogg där man pratar om lite mer vettigare saker...eller iallafall om lite djupare tankar.

2009-10-16 @ 00:30:56
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0