Årets kaxigaste blogg?!

Det var Kissie som vann den kategorin.
Jag har aldrig ens varit in på hennes blogg förrän idag, när jag såg att hon hade vunnit den titeln. Då var jag tvungen att se var juryn ansåg vara "kaxigt".

Och jag förstår inte att hon vann.
Kaxighet i den kategorin tycker jag ska handla om att man är öppen, ärlig och argumenterar hårt för sin sak. Att man säger sina åsikter och skapar debatter. Att man sätter ner foten helt enkelt!

Jag tycker INTE att det betyder att man skriver inlägg om att ens kompisar är besatta av en, att folk ska skaffa sig ett liv, att alla är avundsjuka på en o.s.v.
Jag läste självklart inte hela bloggen, men en hel del inlägg och det fanns inte en enda mening som var vettig. Inte en enda sak som var något att uppmärksamma.

Vart är samhället påväg om en sån blogg vinner ett pris?


Kommentarer
Postat av: tallica

Allt Kissies blogg handlar om är en massa skitsnack om hur hon får saker och ting gratis och om att hon är snygg och att hennes blogg är bäst. Det enda som stämmer är det första. Det enda hon gör är att snacka lite skit om andra så är hon helt plötslig kaxig...inte i mina ögon.

2009-10-19 @ 02:42:03
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0